Pedagog oraz Pedagog Specjalny

Urszula Krajewska

Pedagog specjalny.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalista terapii pedagogicznej, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, dogoterapeuta. Specjalista Edukacji i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną. W Przystani Szkraba prowadzi zajęcia indywidualne metodą dogoterapii, zajęcia dla dzieci lękowych w tym z mutyzmem wybiórczym, zajęcia grupowe TUSy – treningi umiejętności społecznych. Koordynator zajęć grupowych w Przystani Szkraba. Przewodnik psów terapeutów z naszej poradni Pipi i Ori. Pełni dyżur telefoniczny w sprawie zajęć grupowych Przystani Szkraba – szczegóły kontaktu z Panią Ula podane są na stronie głównej Przystani Szkraba.

Rozwiń

Za najważniejsze w moim podejściu do pracy terapeutycznej uważam życzliwość, akceptację oraz elastyczność i kreatywność w dobieraniu różnorodnych metod adekwatnych do indywidualnych, zmieniających się potrzeb podopiecznego. Bardzo zależy mi na tym, aby dzieci wychodziły z zajęć uśmiechnięte i zadowolone z siebie, dlatego dbam o radosną, naturalną, pozbawioną dystansu atmosferę oraz poczucie odniesionego sukcesu. W pracy grupowej staram się pomagać dzieciom i nastolatkom zorganizować naturalne sytuacje wynikające z ich pomysłów – następnie wykorzystuję je do maksymalnego wsparcia umiejętności zaprzyjaźniania się, koleżeńskości, współpracy oraz poczucia bliskości i radości z przebywania z rówieśnikami.

mgr Magda Klimkiewicz

Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta wczesnej interwencji, terapeuta ESDM, terapeuta SI

W 2007 roku ukończyła 5-letnie studia magisterskie na wydziale Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalizacja „Psychologia kliniczna i osobowości”. Absolwentka podyplomowych studiów Wczesna Interwencja – Pomoc Dziecku i Rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem (Akademia Pedagogiki Specjalnej) oraz Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi (Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego).

Rozwiń

 

mgr agnieszka zielińska

Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI. 

Prowadzenie terapii z zakresu: 

Terapii Integracji sensorycznej, Treningu Umiejętności Społecznych  oraz wybiórczości pokarmowej i terapii pedagogicznej, Provider metody Neuroflow, dobory „kolorowch masek” oraz wykonywania badania sensorycznych aspektów widzenia.

Zainteresowania terapeutyczne:
związane z wybiórczością pokarmową, neofobią żywieniową oraz  trudnościami z przetwarzaniem słuchowym u  dzieci w grupy wiekowej (4-6), rozwojem funkcji wzrokowej, optodysleksji

Doświadczenia zawodowe: długoletnia praca w przedszkolu publicznym oraz jako terapeuta Integracji sensorycznej w przedszkolu integracyjnym, Poradni- Psychologiczno – Pedagogicznej.

Kursy i szkolenia:

  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, I stopień SI,
  • Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej- uprawnienia do diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej oraz planowanie i prowadzenie terapii,
  • Trening Umiejętności Społecznych” (TUS),
  • Trening jedzenia,
  • Stymulacja funkcji wzrokowych, słuchowych, motorycznych i poznawczych,
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard,
  • Optodysleksja czy dysleksja. Zaburzenia widzenia, a problemy w nauce,
  • Funkcje wzrokowe,
  • Provider metody  Neuroflow ATS.

Karolina Cel-Łakomska

Logopeda, pedagog specjalny, psycholog, terapeuta AAC

Absolwentka kierunków: pedagogika specjalna o specjalizacji logopedia oraz psychologia społeczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Doświadczenie w pracy zdobyła podczas licznych praktyk w przedszkolach, szpitalu i ośrodkach terapii zajęciowej. Od 2009 r. pracuje jako logopeda w przedszkolach i placówkach terapeutycznych gdzie prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną głównie z dziećmi  z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, z opóźnionym rozwojem mowy oraz dyslalią. 

W swojej pracy stawia na zbudowanie bezpiecznej relacji z dzieckiem oraz dostosowanie do niego metod pracy. Bardzo dużą uwagę zwraca na umiejętność komunikacji u dzieci. W terapii dzieci z trudnościami komunikacyjnymi stosuje metody AAC. Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności by terapia przez nią prowadzona odpowiadała na potrzeby jej podopiecznych.

Prywatnie jest mamą 2 chłopców. Uwielbia rower, który towarzyszy jej zarówno w drodze do pracy jak i w czasie wolnym. Miłośniczka długich wędrówek po górach.

Rozwiń

 Szkolenia i kursy:

– AAC w przedszkolu i szkole. Wspieranie rozwoju i funkcjonowania osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi

– Diagnoza i terapia miofunkcjonalna – Aleksandra Rosińska
– AAC Komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem – I stopień- Fundacja Pomoc Autyzm
– AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem – II stopień AAC – Fundacja Pomoc Autyzm
– Makaton, szkolenie 1º – B. Kaczmarek
– Terapia miofunkcjonalna dzieci – praca z małym dzieckiem, zeszyt logopedyczny, masaż logopedyczny z podkładem muzycznym, logorytmika – Maria Szyftner
– Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem – Fundacja SYNAPSIS
– 1,5 roczny staż logopedyczny prowadzony przez Ośrodek dla dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS
– Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania – Jagoda Cieszyńska
– Terapia ręki – Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju
– Człowiek chory w środowisku – „Wspieranie osób z zaburzeniami psychicznymi.” Uczestnictwo w warsztatach: „Drzewo życia – warsztat arteterapeutyczny” oraz „Psychorysunek w pracy z osobami z zaburzeniami nerwicowymi”
– VIII Regionalna Konferencja AAC Krajów Europy Środkowej i Wschodniej Let’s Talk Together – AAC in Europe – wolontariusz i uczestnik wykładów

Dzieci objęte programem Wczesnego Wspomagania zapraszamy na bezpłatne zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem, logopedą, pedagogiem lub fizjoterapeutą!

Serdecznie zapraszamy!

OFERTA

Psycholog dziecięcy

Zajęcia indywidualne z psychologiem 

Czytaj więcej

 

Diagnoza spektrum autyzmu

Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ze spectrum autyzmu.  Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci i młodzież do 18 roku życia.

Czytaj więcej

Terapia logopedyczna i neurologopedyczna

Nasz ośrodek to bezpieczna przystań dla każdego dziecka, które posiada trudności w rozwoju mowy i komunikacji.

Czytaj więcej

Terapia Pedagogiczna

Pedagodzy Przystani Szkraba to specjaliści, którzy w holistyczny sposób starają się wesprzeć rozwój dziecka we wszystkich jego sferach.

Czytaj więcej

Neuroflow- aktywny trening słuchowy

Pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z
zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 roku życia.

Czytaj więcej

Dogoterapia

Dogoterapia jest metodą wspomagania terapii prowadzoną w Przystani Szkraba od 2012 roku.

Czytaj więcej

Integracja Sensoryczna

Profesjonalna diagnoza procesów Integracji Sensorycznej oraz wnikliwa ocena rozwoju umiejętności motorycznych dziecka.

Czytaj więcej

 

Terapia Ręki

Terapia ręki to ćwiczenia dłoni i palców, ale przede wszystkim ćwiczenia całego ciała.

Czytaj więcej

 

Zajęcia Grupowe

Treningi umiejętności społecznych, Indywidualnie lub w parach, mini tusy,  dogoterapia.

Czytaj więcej

Dla rodzica

Konsultacje dla rodziców, terapię indywidualną dla rodziców,  Interwencje kryzysowe, terapia par i terapia rodzin

Czytaj więcej

Diagnoza ADHD

Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ADHD  Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci od 6 roku życia.

 

Czytaj więcej

Turnusy wakacyjne / ferie

Nasza oferta wakacyjna na rok 2024

Czytaj więcej

 

Szkolenia

w zakresie spektrum autyzmu, zespołu Aspergera, alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się osób niemówiących (AAC)

Czytaj więcej

9 + 3 =

Dzielna 1, 00-162 Warszawa

Dzielna 5, 00-162 Warszawa 

KONTAKT  

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE I SPRAWY BIEŻĄCE

Anna Izydorek - Koordynator Biura 

adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl  

numer telefonu: +48 501 989 669  

Kontakt telefoniczny:

poniedziałek, wtorek, czwartek: 8:00-16:00

środa: 11:00-19:00

piątek: 9:00-17:00

KONSULTACJE I DIAGNOZY

 Magdalena Mierzejewska - Koordynator Biura

adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl  

numer telefonu: +48 798 279 282

 Kontakt telefoniczny:

poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 9.00-14.00

 ZAJĘCIA GRUPOWE TUSY 

Urszula Krajewska - Koordynator zajęć grupowych 

adres mailowy: grupyprzystan@gmail.com

numer telefonu: +48 517 480 060 

Kontakt telefoniczny:

 wtorek, czwartek:  09.00 – 12.00.

W pozostałych terminach zapraszamy do kontaktu mailowego 🙂

ZARZĄD FIRMY 

Dyrektor: +48 600 526 383 - Maria Skrzypiec Sjoholm

Wicedyrektor: +48 509 950 639 - Maja Szymor 

 Santander Bank Polska S.A.,  Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 55 1090 2835 0000 0001 2319 6515

Santander Bank Polska S.A.,  Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 59 1090 1753 0000 0001 4353 5169

Polityka Prywatności

Przejdź do sekcji

Regulamin serwisu www

Przejdź do sekcji

Dokumenty do pobrania

Przejdź do sekcji