SUPERWIZORZY

Maja Szymor

W roku 2006 ukończyła pięcioletnie studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – specjalizację „Rehabilitacja dzieci i młodzieży”.Od 2003 roku pracuje jako wolontariusz z osobami z autyzmem. W latach 2006-2007 pracowała przez półtora roku w Ośrodku Wczesnej Interwencji, prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi o zaburzonym rozwoju (m.in. zajęcia z Weroniki Sherborne, zajęcia manualne, zajęcia teatralne).

Rozwiń

 

MaRia Skrzypiec Sjöholm

W ramach pięcioletnich studiów na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ukończyła specjalizację “Psychologia wychowawcza stosowana”.

Swoją wiedzę i umiejętności doskonaliła podczas studiów podyplomowych “Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi” na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2005/2006 odbyła staż zawodowy w Komitecie Ochrony Praw Dziecka w Warszawie. W latach 2006-2008 pracowała w Zespole Szkolnym Stowarzyszenia OPTA (przekształconym w styczniu 2008 w Centrum Profilaktyki i Psychoedukacji Szkolnej) prowadząc warsztaty profilaktyczne, edukacyjne i integracyjne dla dzieci i młodzieży w warszawskich i podwarszawskich szkołach. Od 2007 roku pracuje z dziećmi z różnorodnymi trudnościami rozwojowymi prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe.
W latach 2011-2013 prowadziła terapię dwójki dzieci – z autyzmem i zespołem Aspergera -Metodą 3i. Koordynatorem Metody 3i była pani Urszula Srzednicka z Maltańskiego Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Ich Rodzinom. 

Rozwiń

Alina Smyczek

Czynna logopedka, pedagożka specjalna, od 29 lat pracuje z osobami o złożonych potrzebach w komunikowaniu się i ich rodzinami wykorzystując alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC) oraz technologie wspomagające (AT).

Od 1998 projektuje i prowadzi autorskie szkolenia z zakresu AAC porządkując metodycznie wiedzę i praktyki w obszarze AAC.

Wprowadziła do polskiego AAC Czytanie Uczestniczące, Model Uczestnictwa, standardy edukacji uczniów o złożonych potrzebach w komunikacji oraz inne elementy metodyki AAC.

Opracowała System Komunikacji Językowej „Słowik”. Szkoli, superwizuje, publikuje, pracuje na rzecz dostępności AAC i rozwiązań systemowych, od 2017 jako prAACownia.

Dorota Nakielska

Neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji, pedagog, terapeuta komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).
Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi, wykorzystując techniki AAC- komunikacji alternatywnej i wspomagającej.

Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, oraz Uniwersytet kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Zamiłowanie do logopedii/ pracy głosem zrodziło się w radiu. Pracowała na antenie radia ChilliZet, Radia ZET oraz Polskiego Radia, obecnie współpracuje z Radiem Bogoria w Grodzisku Mazowieckim.

Od 2014 r. prowadzi terapię logopedyczną dzieci z wadami wymowy, ze spektrum autyzmu, z zespołami genetycznymi, opóźnionym rozwojem mowy, trudnościami w jedzeniu oraz komunikacji. Od 2017 roku jest również terapeutą wczesnej interwencji.

Rozwiń

Karolina Celitan

Psycholog dziecięcy z ponad 12-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzinami. Absolwentka wydziału psychologii na WSFiZ oraz studiów podyplomowych na UW Diagnoza Kliniczna Dziecka i Jego Rodziny.

Swoje doświadczenie nabywała w wielu miejscach, wspierających dzieci z różnymi trudnościami rozwojowymi m.in. w Poradni dla Osób z Autyzmem przy Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Józefowie w przedszkolach terapeutycznych m.in. Promitis gdzie pełniła funkcję terapeuty grupowego i indywidualnego czy Ósmy Krasnal gdzie była superwizorem terapeutów i przez jakiś czas zarządzała placówką.

Pracowała również w poradniach psychologiczno-pedagogicznych m.in Poradni Simuli, gdzie prowadziła terapię indywidualną oraz Treningi Umiejętności Społecznych, oraz prowadziła terapię indywidualną w domach dzieci pod koordynacją dr Diany Senator.

Z Przystanią Szkraba szczęśliwie związana od 2014 r. krótką przerwą na nowe wyzwania z początkiem 2022 roku. Na przestrzeni tego owocnego czasu pełniła rolę terapeuty, diagnosty i opiekuna stażystów w terapiach domowych. Obecnie od listopada 2022 r. prowadzi konsultacje psychologiczne oraz jest superwizorem i koordynatorem psychologów.

Współpracuje również z dwoma przedszkolami publicznymi, dając wsparcie nauczycielom w pracy z dziećmi. Prywatnie mama dwóch świetnych chłopaków, poszukiwaczka przygód. Z pasją dzieląca się swoją wiedzą i doświadczeniem na własnym blogu Psycholog Mama.

Rozwiń

SZKOLENIA:

09.2024 Szkolenie ,,Wsparcie diagnozy oraz weryfikacja terapii przy pomocy komputerowego testu MOXO” Neurotech Solutions

06.2021 r. szkolenie Wykorzystanie ADOS-2 w praktyce klinicznej – prowadzący dr Izabela Chojnicka

10.2019 r. Szkolenie Attention Autism – model rozwijania komunikacji poprzez uwagę – prowadzący Celina Twardysz

10.2018 r. Edukacja uczniów niemówiących, używających alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC2) – prowadzący Alina Smyczek

03.2018 r. "Rozwój tożsamości osób ze spektrum –Samoświadomość – podstawa motywacji każdego człowieka (ASD) – prowadzący aleksandra Oszczęda (Fundacja Prodeste)

01.2018 r. Interwencje dietetyczne w zaburzeniach ze spektrum autyzmu (ASD) – czy, kiedy i jakie warto stosować? prowadzący dr Justyna Jessa

10.2017 r. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących (AAC1) – prowadzący Alina Smyczek

06.2016 r.udział w sympozjum “Autyzm dziecięcy-zaburzenia interdyscyplinarne

03.2014 r. Makaton – szkolenie podstawowe – prowadzący, prowadzący dr Bogusława Kaczmarek

04.2012 r. wprowadzenie do terapii twarzowo-czaszkowej

03.2011 r. szkolenie do pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem metodą TEACH, prowadzący Dominik Ziółkowski

02.2011 r. Roczny kurs nadający kwalifikacje pedagogiczne

02.2008 r. miesięczne przygotowanie teoretyczne i praktyczne do pracy z dziećmi z autyzmem metodą Stosowanej Analizy Zachowania, prowadzący dr Monika Suchowierska

 

 mgr Maja Kłoda

Psycholog, terapeuta wczesnej interwencji oraz komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC). Ukończyła 5-letnie studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: Pomoc psychologiczna dzieciom i młodzieży z niepełnosprawnością. Absolwentka podyplomowych studiów Wczesna Interwencja – Pomoc Dziecku i Rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz opieki nad małym dzieckiem (Akademia Pedagogiki Specjalnej) oraz Stosowana analiza zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej). Ukończyła roczny staż z zakresu terapii dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera w Centrum Terapii SOTIS oraz dwuletni staż terapeutyczny w Fundacji SYNAPSIS. Ukończyła kurs kwalifikacji pedagogicznych oraz staż zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego. Od 2013 r. członek Stowarzyszenia na rzecz Propagowania Wspomagających Sposobów Porozumiewania się Mówić bez Słów – ISAAC Polska.

Rozwiń

Pracowała jako terapeuta domowy w ramach SUO (Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze) oraz praktyki prywatnej, terapeuta-cień w przedszkolu integracyjnym oraz szkole podstawowej, prowadziła oraz współprowadziła grupy specjalne w przedszkolach integracyjnym oraz terapeutycznym, tworzyła oraz prowadziła Warsztaty Umiejętności Społecznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Od 2014 r. prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem oraz metod pracy z rodziną dziecka o zaburzonym rozwoju w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie pracuje w Fundacji WSPARCIE NA STARCIE, której jest współzałożycielką. Prowadzi liczne szkolenia oraz warsztaty dla rodziców, specjalistów oraz nauczycieli dotyczące wspierania dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. W pracy terapeutycznej stara się łączyć podejścia behawioralne, rozwojowe oraz oparte na relacji. Bardzo ważne jest dla Niej by proces terapeutyczny odbywał się w naturalnym środowisku dziecka, w oparciu o rzetelną ocenę poziomu funkcjonowania i z wykorzystaniem technik uczenia o naukowo potwierdzonej efektywności (EBP). Uważa, że kluczem do dobrego rozwoju dziecka jest kompleksowe wsparcie rodziny, budowanie pozytywnych relacji oraz skuteczne porozumiewanie się.

Ukończyła następujące kursy, szkolenia:

VI 2022 Szkolenie ,,Obsługa i wykorzystanie programu MÓWik w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi” prowadzący: Pani Elżbieta Dawidek. Przystań Szkraba, Warszawa

III 2018 – „Badabada” Programu Wczesnego Wykrywania Autyzmu „Dziecko nie powie Ci, że ma autyzm”, konferencja Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

XI 2017 – Wspomaganie rozwoju umiejętności komunikowania się dzieci o specjalnych potrzebach z użyciem AAC – ćwiczenia praktyczne, warsztaty prowadzone przez mgr Alinę Smyczek, Warszawa.

X 2017 – Autyzm – drogi do sukcesu, konferencja Fundacji Scolar, Warszawa.

X 2017 – Samoświadomość – podstawa motywacji każdego człowieka, warsztaty Fundacji Prodeste, Warszawa.

VI 2017 – Autyzm bez przemocy, konferencja Fundacji Prodeste, Wrocław.

VI 2017 – Małe dziecko – poznanie w zabawie, konferencja naukowo-szkoleniowa, Akademia Pedagogiki

Specjalnej, Warszawa.

V 2017 – Klasyfikacja, diagnoza i terapia procesów przetwarzania sensorycznego – modele klasyfikacji, narzędzia badawcze i diagnostyczne, implikacje do praktyki terapeutycznej, konferencja naukowo- szkoleniowa PSTIS, Warszawa.

IV 2017 – Jak uczyć czytania i pisania dzieci niemówiące? AAC i startegie czytania i pisania we wczesnej interwencji, przedszkolu i szkole, warsztaty Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

III 2017 – Karmienie terapeutyczne Human Touch – wyzwania i możliwości wczesnej interwencji logopedycznej, warsztaty prowadzone przez mgr Monikę Habik, Akademia Pedagogiki Specjalnej, Warszawa.

II 2017 – Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym, szkolenie prowadzone przez mgr Martę Baj-Lieder, Szkoła Terapii Karmienia „Od pestki do ogryzka”, Warszawa.

I 2017 – Wspomaganie rozwoju komunikacji i języka małego dziecka poprzez wczesne wprowadzanie strategii AAC, szkolenie Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

XI 2016 – Drogi i mosty – najlepsze startegie uczenia umiejętności społecznych osób z ASD, konferencja Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

X 2016 – Komunikacja ma znaczenie. Startegie AAC w pracy z dorosłymi osobami z poważnymi problemami w porozumiewaniu się, konferencja szkoleniowa Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

IX 2016 – Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, Międzynarodowa Konferencja Pedagogiki Specjalnej, Akademia Pedagogiki Specjalnej, Warszawa.

V 2016 – Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu, szkolenie Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

VI 2016 – Autyzm dziecięcy – zaburzenie interdyscyplinarne, sympozjum Komisji ds. autyzmu PTP, SWPS, Warszawa.

VI 2016 – Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym, warsztaty prowadzone przez mgr Renatę Ulman-Bogusławską oraz mgr Anetę Giczewską, Szkoła Terapii Karmienia „Od pestki do ogryzka”, Warszawa.

V 2016 – Małe dziecko – tabu i mity w rozwoju i terapii małego dziecka, konferencja naukowo-szkoleniowa, Akademia Pedagogiki Specjalnej Warszawa.

III 2016 – PISAK Polski Integracyjny System Alternatywnej Komunikacji, warsztaty szkoleniowe Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

III 2016 – “Mamy tablet i program do AAC. Co dalej? O nauce używania elektronicznych narzędzi do porozumiewania się”,warsztaty Stowarzyszenia Mówić bez Słów prowadzone przez mgr Alinę Smyczek, Warszawa.

III 2016 – Uczeń z zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej, seminarium Ośrodka Rozwoju Edukacji, Sulejówek.

III 2016 – Redukcja trudnych zachowań u osób z autyzmem i zespołem Aspergera poprzez trening komunikacji funkcjonalnej, konferencja szkoleniowo-naukowa Fundacji Saplings z serii Praktyka dla autyzmu, prowadzący: dr Andy Bondy, Lori Forst, Poznań.

XI 2015 – (A)utyzm. (S)eksualność. (D)ylematy. Od dzieciństwa do dorosłości. Od psychoedukacji do budowania związków”, konferencja szkoleniowa Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

X 2015 – Trzy światy – autyzm, zespół Aspergera, ADHD, szkolenie informacyjno-warsztatowe Stowarzyszenia Karuzela, Radom.

X 2015 – Edukacja uczniów niemówiących, używających alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC) szkolenie prowadzone przez mgr Alinę Smyczek, Warszawa, Przystań Szkraba.

IX 2015 – VB-MAPP: Behawioralne podejście do oceny umiejętności językowych w terapii dzieci z autyzmem, konferencja Fundacji SCOLAR, prowadzący: dr Mark Sundberg, Warszawa.

V 2015 – Autyzm – nowe perspektywy. Ryzyko, diagnoza i terapia ASD u najmłodszych dzieci, sympozjum Centrum Terapii Autyzmu SOTIS, Warszawa.

V 2015 – Sensopaka – metody i formy pracy dla osób z głęboką, znaczą niepełnosprawnością intelektualną z płytami Sensopaki i płytą rezonansową, warsztaty prowadzone przez mgr Joannę Serwińską, Warszawa, WCIES.

IV 2015 – Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących (AAC) szkolenie prowadzone przez mgr Alinę Smyczek, Warszawa, Przystań Szkraba.

IV 2015 – VB-MAPP: Ocena umiejętności i planowanie terapii, szkolenie prowadzone przez mgr Martę Sierocką-Rogalę, Warszawa, Ośrodek Szkolenia SCOLAR.

III 2015 – Kliniczny kontekst analizy zachowania: Trzy fale terapii behawioralnej, międzynarodowe sympozjum naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Warszawa.

II 2015 – Doświadczanie świata, interakcja, sprawczość. Technologia wspomagająca w salach doświadczania świata, warsztaty szkoleniowe Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

I 2015 – Program Rozwoju Komunikacji Makaton – poziom zaawansowany, szkolenie prowadzone przez dr Bogusławę Kaczmarek, Warszawa.

XII 2014 – Program Rozwoju Komunikacji Makaton – poziom podstawowy, szkolenie prowadzone przez dr Bogusławę Kaczmarek, Warszawa.

IX 2014 – Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem, szkolenie Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

VI 2014 – Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej pediatrycznej – szkolenie prowadzone przez mgra Tomasza Leszczyńskiego, Warszawa, w ramach studiów podyplomowych.

VI 2014 – Klucz do uczenia się. Program wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej wg L. Wygotskiego, szkolenie prowadzone przez dr Beatę Rolę, Warszawa, w ramach studiów podyplomowych.

VI 2014 – Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, szkolenie prowadzone przez dr Annę Prożych, Warszawa, w ramach studiów podyplomowych.

VI 2014 – Ruch dla uczenia się (Move to learn) – program integracji odruchów w edukacji małego dziecka, szkolenie prowadzone przez dr Agnieszkę Olechowską, Warszawa, w ramach studiów podyplomowych.

IV 2014 – Od niepełnosprawności do aktywności. Dobór odpowiednich siedzisk, urządzeń i pomocy do komunikacji oraz przygotowanie przyjaznego środowiska

I 2014 – Diagnozowanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – warsztat dla praktyków, szkolenie prowadzone przez dr Annę Dunajską, Warszawa, Centrum Medyczne Kajtek.

XI 2013 – Autyzm. Interakcje – porozumienie – dialog, konferencja szkoleniowa Fundacji SYNAPIS.

X 2013 – VI 2015 – Rodzice i Ja – cykl warsztatów dla profesjonalistów prowadzony przez mgr Marię Lehman, Warszawa, Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

IV 2013 – Zaburzenia rozwoju z perspektywy analizy zachowania i psychiatrii dziecięcej, międzynarodowe sympozjum naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Warszawa.

III 2013 – AAC w autyzmie – od dzieciństwa do dorosłości, konferencja szkoleniowa Stowarzyszenia Mówić bez Słów, Warszawa.

I 2013 – Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się (AAC) – II stopień, szkolenie Stowarzyszenia Mówić bez Słów, prowadzące: mgr Jolanta Jaszczuk, mgr Iwona Stępniewicz, Warszawa.

X 2012 – Autyzm z klasą – edukacja i integracja uczniów z autyzmem / zespołem Aspergera w szkołach różnego typu, konferencja szkoleniowa Fundacji SYNAPSIS, Warszawa.

VI 2012 – Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną. Współpraca z wolontariuszami, praktyczne porady, szkolenie Stowarzyszenia Bardziej Kochani, prowadzący: dr Izabela Fornalik, Warszawa.

III 2012 – Stosowana Analiza Zachowania: oparte na dowodach i efektywne podejście do terapii osób z zaburzeniami rozwoju, międzynarodowe sympozjum naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Warszawa.

X 2011 – Trudne zachowania – pozytywne podejście. Postępowanie behawioralne bez kar wobec autoagresywnych, agresywnych i innych trudnych zachowań osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD oraz niepełnosprawnością intelektualną, konferencja szkoleniowa Fundacji Synapsis.

IV 2011 Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się (AAC) – I stopień, szkolenie Stowarzyszenia Mówić bez Słów, prowadzące: mgr Jolanta Jaszczuk, mgr Iwona Stępniewicz, Warszawa.

III 2011 – Zachowania werbalne w ujęciu analizy zachowania: od teorii do terapii, międzynarodowe sympozjum naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Warszawa.

III 2011 – Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, szkolenie prowadzone przez prof. Martę Bogdanowicz, Warszawa, Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.

VI 2010 – Podstawy diagnozy i terapii zespołu Aspergera, szkolenie Centrum Terapii SOTIS, prowadzący: dr Anna Waligórska, mgr Marcin Bonaszewski, Warszawa.

Ukończyła następujące staże, wolontariaty: IX 2014 – VII 2015 – staż terapeutyczny w Fundacji SYNAPSIS (program teoretyczny i praktyczny w wymiarze odpowiadającym stażowi dwuletniemu).

X 2011 – III 2013 – staż w Grupie Terapeutycznej Genogram, praca pod superwizją certyfikowanego terapeuty behawioralnego (dr Rafał Kawa).

II 2011 / VII 2012 / VIII 2014 – wolontaryjna opieka nad dziećmi i młodzieżą z zespołem Downa w czasie wyjazdów wypoczynkowych organizowanych przez Stowarzyszenie Bardziej Kochani.

X 2010 – IX 2011 – staż z zakresu terapii osób z zespołem Aspergera w Centrum Terapii SOTIS. I 2019 – Szkolenie -Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących – Ewa Grzelak I 2019 – Szkolenie – Dziecięca Apraksja mowy – diagnoza i terapia – Ewa Grzelak I 2019 Warsztaty z nauki pisania i czytania AAC z Panią Aliną Smyczek .

mgr Joanna Rudzka

Od 2002 roku pracuje z dziećmi z problemami rozwojowymi, między innymi autyzmem, zaburzeniami mowy, niepełnosprawnością intelektualną. W roku 2006 ukończyła pięcioletnie studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w ramach specjalizacji „Rehabilitacja dzieci i młodzieży”. Doświadczenie zdobywała pracując w Ośrodku Wczesnej Interwencji, a także na wielu stażach między innymi w Warszawskim Oddziale Krajowego Towarzystwo Autyzmu, Zespole Szkół Specjalnych Nr 97 w Warszawie. Ukończyła szkołę muzykoterapii pod kierunkiem dr Elżbiety Galińskiej, a wiedzę i umiejętności doskonaliła w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Rozwiń

mgr Agnieszka Mazurek

Psycholog, absolwentka 5-letnich studiów magisterskich na Wydziale Psychologii
i Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz kurs kwalifikacyjny
z oligfrenopedagogiki. Terapeuta komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC). Posiada wiedzę z zakresu stosowanej analizy zachowania (SAZ). Ukończyła kursy specjalistyczne w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej między innymi w zakresie korzystania z technik stosowanej analizy zachowania w rozwijaniu mowy
i komunikacji, przygotowywaniu dziecka do integracji oraz tworzenia środowiska terapeutycznego.

Rozwiń

Od 6 lat pracuje z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w wieku od 2 lat. Doświadczenie zdobywała w szkołach i przedszkolach oraz jako terapeuta domowy (SUO).Ma również doświadczenie w pracy z młodzieżą i dorosłymi. Prowadziła warsztaty obywatelskie dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną w ramach międzynarodowego projektu „Pogranicze równych szans”. Odbyła staże terapeutyczne w Fundacji „Krok po kroku”, w Szkole Podstawowej i Gimnazjum dla Dzieci z Autyzmemw Poznaniu, w Ambulatorium Terapii Behawioralnej prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakwie – 59 konsultacji (diagnozy oraz konsultacje) oraz w Niepublicznym Punkcie Przedszkolnym Fundacji Pomocy Edukacyjno – Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych Scolar.

Ukończyła kursy i szkolenia:

Szkolenie ,,Obsługa i wykorzystanie programu MÓWik w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi” prowadzący: Pani Elżbieta Dawidek. Przystań Szkraba, Warszawa, 06.2022

Szkolenie Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 – prowadzący dr Bartosz Radtke Stowarzyszenie Edukacji Bez Granic, Warszawa, 2021

Samoświadomość – podstawa motywacji każdego człowieka – Fundacja „Prodeste” – 14 godzin – 2018

Tworzenie środowiska terapeutycznego w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 2016.

Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 2016.

Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w przygotowaniu dziecka do integracji w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 15 godzin, 2016.

Terapia Integracji Sensorycznej I stopień „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej” w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej – 48 godzin, 2015.

Terapia ręki części I. Dysgrafia. Terapia zaburzeń grafomotorycznych dzieci w wieku szkolnym w Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie – 10 godzin, 2014.

Terapia ręki część II. Grafomotoryka w Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie – 10 godzin, 2014.

Terapia ręki część III. Praca z dziećmi niepełnosprawnymi oraz dziećmi zagrożonymi nieprawidłowym rozwojem (CZR, MPDz) w Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie – 10 godzin, 2014.

Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w rozwijaniu mowy i komunikacji w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 15 godzin, 2014.

Dokumentowanie i programowanie Stosowanej Analizy Zachowania w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 15 godzin, 2014.

Terapia behawioralna w teorii i praktyce. III modułowy kurs bazowy w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej – 46 godzin, 2014.

Asystent/ opiekun osoby niepełnosprawnej, 2011

Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się w Stowarzyszeniu „Mówić bez słów” – 20 godzin, 2011.

mgr Aleksandra Majkowska

Certyfikowany psychoterapeuta.
Dyplom magistra psychologii Uniwersytetu Warszawskiego uzyskała w 2005r. W ramach pięcioletnich studiów ukończyła specjalizację „Psychologia Kliniczna Dzieci i Młodzieży” oraz roczny staż w Instytucie Matki i Dziecka w Zakładzie Zdrowia Rodziny. Przez 3 lata była również wolontariuszką u dziecka z autyzmem. W 2006r. rozpoczęła pracę w Ośrodku Wczesnej Interwencji, gdzie przez ponad 1,5 roku pracowała z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju. W tym czasie odbyła również roczny staż organizowany przez Ośrodek dla Dzieci z Autyzmem Fundacji „Synapsis”.

Rozwiń

W terapii z dziećmi kieruje się indywidualnym podejściem, starając się najpierw poznać mocne strony dziecka, a następnie wykorzystać je w pracy. Podstawą jej pracy jest zbudowanie dobrej, bezpiecznej relacji z dzieckiem, z której dziecko będzie mogło czerpać siłę. W ramach przygotowywania się do certyfikatu psychoterapeutycznego ukończyła czteroletnie szkolenie psychoterapeutyczne w Centrum Psychologiczno – Medycznym MABOR atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Odbyła również 2-mięsięczny staż w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, gdzie aktualnie pracuje, zajmując się terapią rodzin. W terapii rodzin wspomaga rodzinę w poprawie komunikacji między członkami rodziny, w lepszym rozumieniu siebie nawzajem a w konsekwencji w budowaniu lepszych relacji między poszczególnymi osobami. W pracy dąży do tego, aby potrzeby każdego członka rodziny były brane pod uwagę tak, aby każdy mógł się czuć dobrze w gronie najbliższych. W Przystani Szkraba zajmuje się terapią rodzin, jak również wsparciem i terapią dorosłych. Kieruje swoją ofertę do rodziców, wierząc w to, że silny i świadomy siebie rodzic, to bezpieczna baza, która jest podstawową do rozwoju każdego dziecka. W swojej pracy przede wszystkim próbuje zrozumieć drugą osobę, stale pozostając nią zaciekawiona. Stara się zaprosić ją do wspólnego przyjrzenia się jej potrzebom oraz temu, co dla niej jest ważne. Ukończyła następujące kursy, szkolenia, staże: X 2017 – Staż w Klinice Nerwic Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie IV-V 2015 – Staż w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie V 2014 – „AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się” – szkolenie prowadzone przez mgr Alinę Smyczek w Warszawie I 2009 – XII 2012 – Szkolenie psychoterapeutyczne w Centrum Psychologiczno – Medycznym MABOR atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne VI 2008 – Kurs wprowadzający do metody Widoetreningu Komunikacji, Kraków V 2008 – „International and innovative model of work for staff educating parents of children with special needs” – szkolenie zorganizowane w ramach projektu „Take a New Look”, sfinansowane z funduszy Unii Europejskiej, z programu „Uczenie się przez całe życie – Grundtvig 1.1”, Słowacja – Dolny Kubin. XI 2007 – Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania prowadzony przez dr Marię Piszczek, Warszawa VII 2007 – Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne prowadzony przez mgr Bożenę Kisiel i mgr Alicję Wilkołazkę. Kurs I stopnia, Warszawa

mgr Irmina Bartołd

W 2009 roku ukończyła 5-letnie studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – specjalizację „Psychologia kliniczna dziecka”. W ramach specjalizacji odbyła roczny staż w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii. Ukończyła także roczny staż w Centrum Terapii Sotis, podczas którego pogłębiła wiedzę na temat autyzmu, biorąc udział w cyklu szkoleń i warsztatów oraz prowadząc terapię. W roku 2009/2010 była na 9-miesięcznym stażu w Zakładzie Psychiatrii IP-CZD gdzie współprowadziła grupę terapeutyczną dla dzieci z ADHD.

Rozwiń

Od 2011 do 2014 roku pracowała w Poradni dla Dzieci z Autyzmem w Centrum Zdrowia Dziecka. Obecnie pracuje w Poradni Psychaitrycznej dla Dzieci i Młodzieży w IP-CZD.

W pracy z dziećmi stara się wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka. Dąży do tego, aby jak najlepiej zrozumieć jego trudności oraz wspierać mocne strony. Bardzo ważne jest dla niej nawiązanie kontaktu z dzieckiem, z którego będzie czerpało ono radość , akceptację oraz poczucie bezpieczeństwa.

Ukończyła następujące kursy, szkolenia:

IX 2024 Szkolenie ,,Wsparcie diagnozy oraz weryfikacja terapii przy pomocy komputerowego testu MOXO” Neurotech Solutions

XI 2015 – „Skuteczne kroki, by z autyzmem żyło się łatwiej… – wprowadzenie do pracy z dzieckiem metodą RDI®” szkolenie prowadzone przez Marię Jędral. Warszawa, Przystań Szkraba.

V 2014 – Szkolenie „Edukacja uczniów niemówiących, używających alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC)” prowadzone przez Alinę Smyczek. Warszawa, Przystań Szkraba.

XII 2013 – Szkolenie „Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących (AAC)” prowadzone przez Alinę Smyczek. Warszawa.

XII 2012 – Szkolenie „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – III i IV stopień” prowadzone przez dr Magdalenę Grycman, Stowarzyszenie Rehabilitacyjne Centrum Rozwoju Porozumiewania.

XII 2012 – 30 godzinny kurs „Seksualność osób niepełnosprawnych”. Stowarzyszenie Tęcza. Warszawa

XI 2012 – Kurs „Terapia ręki I i II stopnia”. Centrum szkoleniowe Soyer. Warszawa

X 2012 – Udział w konferencji „Autyzm z klasą. Edukacja i integracja uczniów z autyzmem lub zespołem Aspergera w szkołach różnego typu”. Fundacja Synapsis. Warszawa.

IX 2012 – Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej wraz z programem pediatrycznym. MEDU. Warszawa.

IV 2012 –Być mamą 30-godzinne szkolenia dla profesjonalistów, którzy pracują z matkami małych dzieci (od 0 do 1. roku życia), wspierając je w odnajdywaniu się w nowej roli życiowej i podnoszeniu umiejętności rodzicielskich i wychowawczych . Organizowane przez Fundację Dzieci Niczyje

XI 2011 – Szkolenie „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I i II stopień” prowadzone przez dr Magdalenę Grycman, Stowarzyszenie Rehabilitacyjne Centrum Rozwoju Porozumiewania.

III 2011 – Szkolenie „Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź jak się porozumiewam”” prowadzone przez dr Magdalenę Grycman, Stowarzyszenie Rehabilitacyjne Centrum Rozwoju Porozumiewania.

II 2011 – MAKATON – Poziom drugi, szkolenie zaawansowane. Kurs prowadzony przez dr Bogusławę Kaczmarek, Program Rozwoju Komunikacji Makaton. Uzyskany certyfikat uprawniający do stosowania znaków Makaton w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się.

XII 2010 – MAKATON – Poziom pierwszy, szkolenie podstawowe. Kurs prowadzony przez dr Bogusławę Kaczmarek, Program Rozwoju Komunikacji Makaton. Uzyskany certyfikat uprawniający do stosowania znaków Makaton w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się.

IV 2010 – Kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne prowadzony przez prof. dr hab. Martę Bogdanowicz – poziom I, Gdańsk

III 2010 – 34 godzinny kurs Dramy I stopnia dla nauczycieli, pedagogów i wychowawców organizowany prze Polski Ośrodek Międzynarodowego Stowarzyszenia Teatrów dla Dzieci i Młodzieży ASSITEJ, Warszawa

XII 2009 – Warsztat z bajkoterapii organizowany przez Fundację Drabina Rozwoju, Warszawa

IV 2009 – III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Psychologii Klinicznej Dziecka pt. „Metody diagnozy w psychologii klinicznej dziecka” organizowana przy współpracy Sekcji Psychologii Klinicznej Dziecka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Jachranka

XII 2008 – Studencka konferencja Koła Naukowego Wspierania osób z autyzmem pt. „Autyzm w szkole” , Uniwersytet Warszawski

IX 2008 – Konferencja pt. „Psychoterapia – jeden cel, wiele dróg” organizowana przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne ,Gniezno

III 2008 – Szkolenie teoretyczne i warsztaty dotyczące diagnozy, metod terapii i edukacji dzieci z autyzmem oraz współpracy z ich rodzicami organizowane przez Centrum Terapii Sotis, Warszawa

Ukończyła następujące staże, wolontariaty:

X 2009-IV 2010 – Staż w Zakładzie Psychiatrii w Centrum Zdrowia Dziecka (współprowadzenie grupy terapeutycznej dla dzieci z ADHD)

X 2008-IV 2009 – Staż w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w ramach specjalizacji psychologia kliniczna dziecka

III 2008-IV 2009 – Staż w Ośrodku terapeutycznym Sotis specjalizującym się w terapii dzieci z autyzmem oraz Zespołem Aspergera

XI 2005- 2010 – Wolontariat w Domu Dziecka im. Piusa IX w Chotomowie

mgr Nina Zarzycka

Neurologopeda, pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta koncepcji RCM (R. Castillo Morales w ujęciu Marianeli Sol Pernuzzi), certyfikowany terapeuta metody ESDM, terapeuta AAC.

Absolwentka logopedii, surdopedagogiki i pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Studia podyplomowe z zakresu „Wczesnej Interwencji Logopedycznej” ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwentka Studiów Neurologopedii z Wczesną Interwencją Logopedyczną, prowadzonych na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Obecnie słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu „Integracji Sensorycznej z Terapią Ręki”.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła – pracując jako logopeda –  w ośrodkach terapeutycznych w Warszawie. Obecnie pracuje jako neurologopeda na Oddziale Gastroenterologii, Hepatologii, Zaburzeń Odżywiania i Pediatrii Instytutu „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka”, Ośrodku terapeutycznym „Przystań Szkraba”, Centrum Terapii Logopedycznej „Adesse” w Warszawie.

Zawód logopedy jest jej pasją, a praca z dziećmi – niewyczerpanym źródłem inspiracji, radości i satysfakcji. W terapii logopedycznej ważne jest dla niej holistyczne podejście, oparte na dobrej relacji i zaufaniu.

Rozwiń

Ukończyła następujące kursy i szkolenia:

– Koncepcja RCM (Rodolfo Castillo Moralesa w ujęciu Marianeli Sol Pernuzzi) w terapii dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi; uzyskanie certyfikatu terapeuty RCM;

– Kurs całościowy ESDM (Early Start Denver Model) – uzyskanie międzynarodowego certyfikatu terapeuty ESDM;

– Dysfagia pediatryczna – diagnostyka i terapia, A.M. Pękacka-Egli;

– Pediatric feeding disorders, moduł I, II, III, A. Kaczyńska, M. Przeździęk;

– Połykanie, techniki manualne, A. Regner;

– Gryzienie niejedną ma twarz, E. Winnicka;

– Miofunkcjonalny aspekt terapii karmienia, A. Kaczyńska, M. Przeździęk;

– Od mówienia do karmienia. Specjalistyczne narzędzia wspierające terapię neurologopedyczną, A. Jaźwińska-Chren;

– Karmienie przez zgłębnik nosowo-żołądkowy, gastrostomię odżywczą w praktyce logopedy” A. Kaczyńska, M. Przeździęk;

– Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne, A. Kaczyńska, E. Wojewoda;

– Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii, podejście Ester de Ru, M. Brychcy;

– Masaż logopedyczny i terapia manualna kompleksu ustno-twarzowego w praktyce – holistyczny program wsparcia pacjenta z wyzwaniami, A. Kaczyńska, E. Wojewoda;

– Diagnoza i terapia miofunkcjonalna, A. Rosińska;

– Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie, E. Mendela-Kwoczek;

– Stymulacja traktu ustno-twarzowego, M. Gawryl;

– Miofunkcja – diagnoza i stymulacja u noworodków i niemowląt, M. Rządzka;

– Niemowlak u logopedy „Miobobo”, cz. I, II, M. Machoś;

– Program usprawniania motoryki oralnej (gryzaki w profilaktyce i terapii logopedycznej – PUMO i pozycja spoczynkowa języka, M. Machoś;

– Neurorehabilitacja twarzoczaszki AWI (moduł I), P. Hawryluk;

– Szkolenie III stopnia Skala oceny wrażliwości kompleksu ustno-twarzowego (SOWKUT), A. Kaczyńska, M. Wiśniewska;

– Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów (GORA), G. Lorens;

– Monitorowanie rozwoju niemowląt i małych dzieci w Polsce w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych: The Social Attention and Comunication Study – Revised (SACS-R) dr J. Barbaro;

– Warsztat wprowadzający PODD, K. Włodarczyk;

– Alternatywne i Wspomagające Sposoby Porozumiewania się (AAC), poziom zaawansowany, J. Jaszczuk, I. Stępniewicz;

– Edukacja uczniów niemówiących, używających alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (AAC), A. Smyczek;

– Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących (AAC) A. Smyczek;

– Szkolenie zaawansowane z zakresu Programu Rozwoju Komunikacji „Makaton”, B. Kaczmarek;

– Szkolenie z zakresu diagnozy AAC. Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź jak się porozumiewam”, M. Grycman;

– Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień, M. Grycman;

– Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż. M. Łukaszewska;

– Staż logopedyczny w Ambulatoryjnym Ośrodku Diagnostyczno-Terapeutycznym Fundacji „Synapsis”, Warszawa;

– Kurs Opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym i zagrożonym niepełnosprawnością”, Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”;

– Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem, Ośrodek Diagnostyczno- Terapeutyczny Fundacji „Synapsis”;

– Podstawy ortodoncji z uwzględnieniem dysfunkcji narządu żucia i leczenia aparatami czynnościowymi, Orto-Fan, Warszawa;

– Język migowy dla pracowników socjalnych, I, II stopień, Warszawa;

– Elementy metody werbo-tonalnej, część 1, 2, Warszawa.

MGr Marta Ziębaczewska

Neurologopeda, pedagog specjalny

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność- logopedia oraz Szkoły Wyższej Psychologii  Społecznej w Warszawie na kierunku- neurologopedia. Ukończyła 1,5 roczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis.

Rozwiń

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując jako logopeda/neurologopeda w  Ośrodkach Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczych oraz ośrodkach rehabilitacyjnych . Od początku drogi zawodowej  pracuje z dziećmi  z uszkodzeniami neurologicznymi, niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością  sprzężoną, a także prowadzi profilaktykę logopedyczną w ramach wczesnej interwencji logopedycznej.

W kręgu jej zainteresowań logopedycznych  znajduje się przede wszystkim rozwijanie komunikacji  alternatywnej i wspomagającej, terapia karmienia, usprawnianie funkcji pokarmowych  a także rozwijanie  słownika biernego i czynnego u dzieci z opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in.:

  • Problemy żywieniowe w dzieciństwie. Dysfagia dziecięca badanie- ocena-interwencja według metody NDT Boobath/ Dore Blom
  • Wczesne wspomaganie funkcji oralnych dziecka w świetle NDT Bobath, moduł 1, 2/  A. Łada
  • Diagnoza i terapia dysfagii/  Dominika Lisiecka
  • Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii/ Mira Rządzka
  • Diagnoza i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt/ Mira Rządzka
  • Żywienie pozajelitowe i dojelitowe w warunkach szpitalnych i domowych/ J.Książyk
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu wg Marsha D. Klein i Tracy A. Delaney/ M.Szmaj
  • Karmienie terapeutyczne Human Touch/ M. Habik
  • Żywienie niemowląt i małych dzieci; BLW dla specjalistów/ M. Jackowska
  • Dysfagia w pediatrii i neonatologii/ A. Karaś
  • Wspomaganie karmienia dziecka z MPD; Jak rozwijać umiejętność doustnego jedzenia u dzieci karmionych przez PEG i sondę / M. Przeździęk
  • Kinesio Taping w logopedii/ Esther de Ru
  • Makaton- Program Rozwoju komunikacji –poziom 1, 2
  • PECS
  • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się- stopień 1, 2/ J. Jaszczuk, I. Stępniewicz
  • AAC-metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji/ A. Smyczek
  • Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością stopień 1, 2 /M. Jerzyk
  • Model wykorzystania AAC w praktyce edukacyjnej szkół i rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi /M. Grycman

OFERTA

Psycholog dziecięcy

Zajęcia indywidualne z psychologiem 

Czytaj więcej

 

Diagnoza spektrum autyzmu

Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ze spectrum autyzmu.  Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci i młodzież do 18 roku życia.

Czytaj więcej

Terapia logopedyczna i neurologopedyczna

Nasz ośrodek to bezpieczna przystań dla każdego dziecka, które posiada trudności w rozwoju mowy i komunikacji.

Czytaj więcej

Terapia Pedagogiczna

Pedagodzy Przystani Szkraba to specjaliści, którzy w holistyczny sposób starają się wesprzeć rozwój dziecka we wszystkich jego sferach.

Czytaj więcej

Neuroflow- aktywny trening słuchowy

Pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z
zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 roku życia.

Czytaj więcej

Dogoterapia

Dogoterapia jest metodą wspomagania terapii prowadzoną w Przystani Szkraba od 2012 roku.

Czytaj więcej

Integracja Sensoryczna

Profesjonalna diagnoza procesów Integracji Sensorycznej oraz wnikliwa ocena rozwoju umiejętności motorycznych dziecka.

Czytaj więcej

 

Terapia Ręki

Terapia ręki to ćwiczenia dłoni i palców, ale przede wszystkim ćwiczenia całego ciała.

Czytaj więcej

 

Zajęcia Grupowe

Treningi umiejętności społecznych, Indywidualnie lub w parach, mini tusy,  dogoterapia.

Czytaj więcej

Dla rodzica

Konsultacje dla rodziców, terapię indywidualną dla rodziców,  Interwencje kryzysowe, terapia par i terapia rodzin

Czytaj więcej

Diagnoza ADHD

Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ADHD  Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci od 6 roku życia.

 

Czytaj więcej

Turnusy wakacyjne / ferie

Nasza oferta wakacyjna na rok 2024

Czytaj więcej

 

Szkolenia

w zakresie spektrum autyzmu, zespołu Aspergera, alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się osób niemówiących (AAC)

Czytaj więcej



    Dzielna 1, 00-162 Warszawa

    Dzielna 5, 00-162 Warszawa 

    KONTAKT  

    ZAJĘCIA INDYWIDUALNE I SPRAWY BIEŻĄCE

    Anna Izydorek - Koordynator Biura 

    adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl  

    numer telefonu: +48 501 989 669  

    Kontakt telefoniczny:

    poniedziałek, wtorek, czwartek: 8:00-16:00

    środa: 11:00-19:00

    piątek: 9:00-17:00

    KONSULTACJE I DIAGNOZY

     Magdalena Mierzejewska - Koordynator Biura

    adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl  

    numer telefonu: +48 798 279 282

     Kontakt telefoniczny:

    poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 9.00-14.00

     ZAJĘCIA GRUPOWE TUSY 

    Urszula Krajewska - Koordynator zajęć grupowych 

    adres mailowy: grupyprzystan@gmail.com

    numer telefonu: +48 517 480 060 

    Kontakt telefoniczny:

     wtorek, czwartek:  09.00 – 12.00.

    W pozostałych terminach zapraszamy do kontaktu mailowego 🙂

    ZARZĄD FIRMY 

    Dyrektor: +48 600 526 383 - Maria Skrzypiec Sjoholm

    Wicedyrektor: +48 509 950 639 - Maja Szymor 

     Santander Bank Polska S.A.,  Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 55 1090 2835 0000 0001 2319 6515

    Santander Bank Polska S.A.,  Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 59 1090 1753 0000 0001 4353 5169

    Polityka Prywatności

    Przejdź do sekcji

    Regulamin serwisu www

    Przejdź do sekcji

    Dokumenty do pobrania

    Przejdź do sekcji