Terapeuta Integracji Sensorycznej
mgr sylwia lewocik
Dyplom magistra psychologii WSFiZ uzyskała w 2014r. W ramach pięcioletnich studiów ukończyła specjalizację „Psychologia Kliniczna”. Skończyła także studia podyplomowe z pedagogiki w CRiE w Łodzi.
Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej posiadającym kwalifikacje do diagnozowania oraz prowadzenia terapii SI. Posiada również uprawnienia do prowadzenia zajęć z Terapii Ręki. Jest także ratownikiem medycznym.
Od 2012 roku zajmuje się pracą z osobami (zarówno dziećmi, jak i dorosłymi) z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami zachowania. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk studenckich w na oddziale psychiatrycznym oraz pracując w przedszkolach, fundacjach, poradniach i stowarzyszeniach.
Ukończyła następujące kursy, szkolenia:
- Bateria Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej (12.2022)
- Integracja bilateralna – program indywidualny (12.2021)
- Archetypy Rozwoju Ruchowego (06.2019)
- Terapia NeuroTaktylna (04.2018)
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych cz. II (04.2018)
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych cz. I (02.2018)
- Wady genetyczne – dysmorfologia i trudne rozmowy z rodzicami (11.2017)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (10.2017)
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (01.2016)
- Kurs Integracji Sensorycznej, II stopień (11.2014)
- Kurs Integracji Sensorycznej, I stopień (04.2013)
- Kurs Wychowawców Kolonijnych (12.2009)
MGR IRENA WIĘCKOWSKA
Absolwentka studiów z terapii Integracji sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie (Akademia Integracji Sensorycznej) w Warszawie; Studiów z pedagogiki przedszkolnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Wraszawie oraz jednolitych studiów magisterskich w Instytucie Studiów nad Rodziną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywała pracując w warszawskich przedszkolach (w tym w grupach integracyjnych jako wychowawca), w Domu Małego Dziecka prowadząc terapię SI (w tym dzieci z MPDz oraz spektrum autyzmu) oraz prowadząc warsztaty ogólnorozwojowe własnego autorstwa dla dzieci i niemowląt. Pracowała również jako wolontariusz z młodzieżą niepełnosprawną, a także jako terapeutka zajęciowa w Stołecznym Centrum Opieki i Lecznictwa.Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii i diagnozy SI oraz terapii ręki.
Prywatnie żona i mama dwóch synów.
Kursy i szkolenia:
- „Szkolenie z Kinezjologii edukacyjnej metoda Dennisona, stopień II, certyfikat międzynarodowy”
- „Metoda Projektów Badawczych”
- „Techniki plastyczne i sposoby ich wykorzystania w edukacji szkolnej”
- „Edukacja przez ruch, wg metody Doroty Dziamskiej”
- „Rozwijanie umiejętności uwagowych w przedszkolu warunkiem sukcesu w szkole”
- „Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji w codziennej pracy w przedszkolu”
- „Dziecięca matematyka prof. Gruszczyk- Kolczyńskiej i E. Zielińskiej”
- „Kurs w zakresie glottodydaktyki przedszkolnej i nauczania początkowego” prof. B. Rocławskiego
- „WeDo 2.0 z Akademią LEGO®Education” Kurs nauczanie programowania dzieci i młodzieży
- „Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów”
- „Czarny teatr jako metoda pracy z dziećmi”
- „Tańce w kręgu”
- ,,Tańce w integracyjnej w grupie”
- Warsztaty pisania ikon prowadzonych przez Bogusława Andresa w Warszawie
- „Nazywanie świata-odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak”
- „Muzykoterapia jako narzędzie dobrej komunikacji dziecka z otoczeniem”
- „Asy z mojej klasy, czyli jak pracować głosem”
- „Praca z dzieckiem zdolnym”
- Kurs dla kierowników wycieczek i szkolnych imprez krajoznawczo-turystycznych
- „Czym skorupka za młodu nasiąknie” warsztaty metodyczne organizowane przez C.S. Klanza
Mgr Katarzyna Fronczyk
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
W 2016 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach na
kierunku Fizjoterapia, studia podyplomowe z Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej oraz
Przygotowania Pedagogicznego i Oligofrenopedagogiki.
Doświadczenie zawodowe zdobyła w ośrodkach i przychodniach rehabilitacyjnych i placówkach
oświatowych min. poradni rehabilitacji neurologicznej dla dzieci i młodzieży, przedszkolu specjalnym
i integracyjnym oraz szkole specjalnej dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Na początku pracy zawodowej przez kilka lat zajmowała się rehabilitacją ortopedyczną i
neurologiczną dorosłych i młodzieży. Obecnie od kilku lat zajmuję się fizjoterapią oraz diagnozą i
terapią integracji sensorycznej u dzieci od 2 roku życia.
Na co dzień pracuję w Przedszkolu Integracyjnym oraz Zespole Szkół Specjalnych gdzie prowadzi
terapią indywidualną dzieci i młodzieży z chorobami neurologicznymi i genetycznymi, zespołami wad
wrodzonych, opóźnieniem psychoruchowym, wadami postawy, niepełnosprawnością intelektualną i
sprzężoną oraz dziećmi ze spektrum autyzmu.
W pracy z dziećmi stara się wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne dostosowane do
indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka. Za najważniejsze w pracy terapeutycznej uważa dobrą
relację z dzieckiem opartą na zaufaniu oraz współpracę z rodzicami.
W swojej pracy wykorzystuje umiejętności zdobyte na kursach i szkoleniach min:
- NDT Bobath
- Trójpłaszczyznowa manualna terapia stóp na podstawach neurofizjologicznych wg.
Barbary Zukunft – Huber - Terapia Manualna wg. Koncepcji Kaltenborn – Evjenth
- PNF ( Proprioceptive Neuromuscular Facilitation)
- Fizjoterapia w uszkodzeniach mięśniowych
- Kinezjotaping w medycynie i sporcie
mgr milena stankiewicz – aktualnie na zwolnieniu lekarskim
Studiowała fizjoterapię na Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz w Olsztyńskiej Szkole Wyższej. Absolwentka kulturoznawstwa na UMK w Toruniu oraz fizjoterapii w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im. Józefa Rusieckiego.
Fizjoterapeutka, terapeutka Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki. Certyfikat uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej zdobyła uczestnicząc w Klinice Terapeuty Integracji Sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie w Warszawie.Zajmuje się rehabilitacją neurologiczną. Ukończyła kurs podstawowy PNF. Wcześniej 5 lat pracowała w Fundacji Światło w Toruniu. Świetnie odnajduje się w pracy z dziećmi. W czasie terapii i zajęć wykorzystuje Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn.
Prowadzi fizjoterapię w wadach postawy, terapię Integracji Sensorycznej i terapię ręki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w przedszkolu integracyjnym współpracując w zespole terapeutycznym wspierającym rozwój dzieci m.in. z Zespołem Aspergera i Spektrum Autyzmu. Wcześniej zajmowała się rehabilitacją neurologiczną w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Fundacji Światło w Toruniu.
W grudniu 2022 została również certyfikowanym diagnostą w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej.
Prywatnie zafascynowana tańcem tradycyjnym zarówno polskim jak i innych krajów europejskich.
Dzieci objęte programem Wczesnego Wspomagania zapraszamy na bezpłatne zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem, logopedą, pedagogiem, terapeutą SI lub fizjoterapeutą!
Serdecznie zapraszamy!
OFERTA
Diagnoza spektrum autyzmu
Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ze spectrum autyzmu. Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci i młodzież do 18 roku życia.
Terapia logopedyczna i neurologopedyczna
Nasz ośrodek to bezpieczna przystań dla każdego dziecka, które posiada trudności w rozwoju mowy i komunikacji.
Terapia Pedagogiczna
Pedagodzy Przystani Szkraba to specjaliści, którzy w holistyczny sposób starają się wesprzeć rozwój dziecka we wszystkich jego sferach.
Neuroflow- aktywny trening słuchowy
Pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z
zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 roku życia.
Dogoterapia
Dogoterapia jest metodą wspomagania terapii prowadzoną w Przystani Szkraba od 2012 roku.
Integracja Sensoryczna
Profesjonalna diagnoza procesów Integracji Sensorycznej oraz wnikliwa ocena rozwoju umiejętności motorycznych dziecka.
Terapia Ręki
Terapia ręki to ćwiczenia dłoni i palców, ale przede wszystkim ćwiczenia całego ciała.
Zajęcia Grupowe
Treningi umiejętności społecznych, Indywidualnie lub w parach, mini tusy, dogoterapia.
Dla rodzica
Konsultacje dla rodziców, terapię indywidualną dla rodziców, Interwencje kryzysowe, terapia par i terapia rodzin
Diagnoza ADHD
Przystań Szkraba MEDICA przeprowadza profesjonalną diagnozę dzieci w kierunku zaburzeń ADHD Na spotkania diagnostyczne zapraszamy dzieci od 6 roku życia.
Szkolenia
w zakresie spektrum autyzmu, zespołu Aspergera, alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się osób niemówiących (AAC)
Dzielna 1, 00-162 Warszawa
Dzielna 5, 00-162 Warszawa
KONTAKT
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE I SPRAWY BIEŻĄCE
Anna Izydorek - Koordynator Biura
adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl
numer telefonu: +48 501 989 669
Kontakt telefoniczny:
poniedziałek, wtorek, czwartek: 8:00-16:00
środa: 11:00-19:00
piątek: 9:00-17:00
KONSULTACJE I DIAGNOZY
Magdalena Mierzejewska - Koordynator Biura
adres mailowy: kontakt@przystanszkraba.pl
numer telefonu: +48 798 279 282
Kontakt telefoniczny:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 9.00-14.00
ZAJĘCIA GRUPOWE TUSY
Urszula Krajewska - Koordynator zajęć grupowych
adres mailowy: grupyprzystan@gmail.com
numer telefonu: +48 517 480 060
Kontakt telefoniczny:
wtorek, czwartek: 09.00 – 12.00.
W pozostałych terminach zapraszamy do kontaktu mailowego 🙂
ZARZĄD FIRMY
Dyrektor: +48 600 526 383 - Maria Skrzypiec Sjoholm
Wicedyrektor: +48 509 950 639 - Maja Szymor
Santander Bank Polska S.A., Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 55 1090 2835 0000 0001 2319 6515
Santander Bank Polska S.A., Ośrodek Terapeutyczny Przystań Szkraba, 59 1090 1753 0000 0001 4353 5169